

- Co nas wyróżnia?
- Polityka jakości
- Poziomy nauczania
- Nasi lektorzy
- Pakiet startowy
- Program lojalnościowy
- Materiały dydaktyczne
- Sprawdź swój angielski
- Pobierz umowę
- FAQ

Szkolenia dla firm
mobile ENGLISH prowadzi szkolenia oraz kursy indywidualne dla pracowników największych firm oraz instytucji w Europie. Nasze doświadczenie w stosowaniu indywidualnych rozwiązań szkoleniowych zaowocowało stworzeniem kompleksowej oferty dla Klientów biznesowych. Szkolenia realizowane są na wszystkich poziomach zaawansowania, niezależnie od tematyki i profilu.
Szkolenia typu in-company:
- odbywają się w siedzibie firmy Klienta
- bezpłatny audyt językowy obejmujący wszystkich uczestników szkolenia
- indywidualny format szkolenia pozwalający realizować ustalony cel kursu
- lektorzy wyspecjalizowani w określonej tematyce szkolenia
Kursy indywidualne:
- odbywają się w miejscu pracy lub zamieszkania Klienta
- tematyka kursu ustalana wspólnie z Klientem
- bezpłatne, wstępne badanie poziomu kompetencji językowych
- elastyczna forma organizacji zajęć i ustalania terminów spotkań
- dogodne formy płatności i atrakcyjne rabaty
Rodzaje prowadzonych kursów:
Business English:
Oferta kursów o tematyce biznesowej kierowana jest do pracowników firm niezależnie od stanowiska oraz szczebla. Tematyka szkoleń dostosowana zostaje do specyfiki pełnionych obowiązków oraz roli znajomości języka angielskiego w ich wykonywaniu. Proporcje realizacji poszczególnych elementów szkolenia ustalane są indywidualnie podczas fazy przygotowania szkolenia.
- negocjacje w języku angielskim
- prezentacje
- komunikacja w zespole
- prowadzenie spotkań
- odróże biznesowe
- korespondencja biznesowa
- prowadzenie rozmów telefonicznych
- zagadnienia sprzedaży oraz obsługi Klienta
Szkolenia branżowe w języku angielskim (przykładowe):
- administracja, sekretarki, obsługa Klienta;
- lekarze, branża farmaceutyczna, pracownicy służby zdrowia;
- branża finansowa, bankowość;
- informatycy;
- media, komunikacja społeczna, dziennikarstwo;
- reklama, PR, budowanie wizerunku; English for Advertising
- marketing, reklama;
- zasoby ludzkie, rekrutacja, rozwój i szkolenia pracowników;
Standard realizacji szkoleń:
- ustalenie celów szkolenia oraz oczekiwań wobec sposobu jego realizacji
- przeprowadzenie audytu językowego, wywiadu z uczestnikami szkolenia oraz określenie początkowego poziomu kompetencji językowych
- przedstawienie wyników audytu oraz zaproponowanie optymalnej formy jego organizacji
- monitorowanie przebiegu szkolenia wraz z ustalonym trybem raportowania frekwencji oraz postępów uczestników
- zakończenie szkolenia i ewaluacja uczestników
- dostarczenie raportu poszkoleniowego